Veelgestelde vragen

stook & servicekosten

Het bodembedrag is een ondergrens. Indien de afrekening een eindsaldo laat zien dat onder deze ondergrens is, dan hoeft u dit niet te betalen.

Servicekosten zijn de kosten boven op de kale huur worden berekend en die je betaalt voor diensten. U kunt hierbij denken aan bijvoorbeeld het schoonmaken van publieke ruimten, zoals het trappenhuis of de portieken, verlichting in deze ruimten of stookkosten. Een specificatie van alle kosten vindt u terug op de huurspecificatie die u bij de jaarlijkse huurverhoging in juli ontvangt.

De meterstanden kunnen op afstand worden opgenomen en aan ons worden doorgegeven. Een bezoekje van de meteropnemer is dus niet meer nodig.

Het is niet mogelijk om het voorschotbedrag voor de servicekosten tussentijds aan te passen, omdat dit bedrag voor het gehele complex is bepaald. Het is wel mogelijk om tussentijds het voorschotbedrag voor de stookkosten aan te passen. Dit is raadzaam in het geval u na ontvangst van de eindafrekening bij moet betalen. U kunt via het aanvraagformulier voorschotbedrag stookkosten aanpassen het voorschotbedrag bijstellen. Wij ontvangen graag op het e-mailadres backoffice@stroes.nl nieuwe maandbedrag. Wij zullen het voorschotbedrag zo snel mogelijk aanpassen.

Het voorschotbedrag is gelijk, maar elk individu heeft ander stookgedrag. Om die reden vindt er een afrekening plaats waarbij wordt gekeken naar de daadwerkelijk gemaakte stookkosten. Dat kan dus betekenen dat u moet bijbetalen of een deel van de kosten terugkrijgt.

Wij helpen u graag alsnog. U kunt een e-mail sturen naar backoffice@stroes.nl en wij streven ernaar om u zo snel mogelijk van een antwoord te voorzien.

Log in

Registreren

terms & conditions